Härlig egen dag!

Jag fick faktiskt en underbar dag, trots min pessimism... Fast kanske tog Erik åt mig av mina små pikar... Svårt att veta, men min dag vart i alla fall jättebra.
Dagen började med lite frukost, sen vart det en cykeltur med Theo, under tiden så åt Erik frukost och duschade. Det vart en lång cykeltur för mig och Theo, men jag kom på efter en stund att jag måste ha dåligt med luft i däcken, det var nämligen väldigt tungtrampat. Men det var bara att stå ut, jag får göra nåt åt det sen...
Väl hemma så drack jag lite kaffe, och sen gick även jag upp och duschade. Efter det så åkte vi till Marieberg, och jag handlade kläder till mig faktiskt. Barnen fick inte någonting. Det var en present till mig tyckte Erik. Och det vart jag väldigt glad över. Vad jag köpte? Ja, det får jag nog visa, ska se om jag kan hitta det på hm.com.
Efter shopping så vart det glass under protest med Theo, som ville äta upp min Mc Flurry Swiss, den var jättegod, men jag fick snällt dela lite med Theo. Men det gjorde inget. Sen skulle svärmor grattas på hennes dag, vi fikade där, med kaffe och nybakade bullar som Emma och Fredrik bakat. Det vart även glass och marängtårta som var jättegod faktiskt.
Sen bar det av in till Linde, för att hämta Nathalie. Som var på uselt humör, och arg för allt... När vi kom hem hällde hon ut parfym som hon fått av sin mormor för längesen, på sitt skrivbord. Så nu stinker det parfym där inne. Hon får sova med fönstret öppet, precis som jag ska göra. Hoppas att min nackspärr inte blir värre.
Väl hemma så åt vi middag, och sen fick Theo bada. Jag funderar nu på att åka iväg och hämta mina blommor som jag fick av Erik och Theo. Dvs Rosa Nejlikor, som är jättefina. Men de vart kvar hos svärmor när vi skulle åka till Linde. De skulle nog inte överleva i våran bil... Den var nämligen 40 grader varm och AC:n strejkade. Vet inte vad det är för fel... Skit oxå.

Dessa köpte jag bland annat. Köpte två toppar till, men de fanns inte med på hm.com, iaf inte vad jag kunde hitta, så jag lägger in det jag hittade, resten får jag väl ta kort på, om jag orkar ;).


Ljusblå top i ekologisk bomull.



En blå/turkosrandig klänning, har på mig den nu, sitter jättebra, och är jätteskön.



Glömde säga att jag köpt ett par shorts också, men de fanns inte heller med på HM.com.

Hoppas alla mammor haft en jättebra dag! Och ni andra med!

Kommentarer
Postat av: Linda

Fint, roligt att du fick komma iväg en sväng! Förövrigt var din kommentar hos mig det roligaste jag läst på ett tag, men det verkar som att du hade mer tur idag? :)

2009-05-31 @ 20:31:12
URL: http://lindaz.blogg.se/
Postat av: Katja

vad härlig dag ni haft, och vad kul med nya kläder. Sånt piggar alltid upp :-)

2009-05-31 @ 23:54:11
URL: http://pavargataistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0