Mamma aj

Sa min son till mig idag när jag förklarade för honom att jag hade ont i nacken. Sen klappade han mig på kinden. Goa ungen. 
Det var varmt i sovrummet i natt, så jag öppnade fönstret, och hade en fäckt igång, och det kanske var dumt gjort. Gick upp och stängde vid 5 i morse, när jag vaknade vid 7 så hade jag jätteont i nacken. Jag hade nackspärr. Jag kan inte sitta rakt med huvudet, och jag har ont trots att jag tagit ett par klena alvedon. 
Nathalie fick gå själv till skolan idag, efter att ha lovat att hon skulle gå raka vägen dit. Erik fick ta Theo till dagis. Jag sitter här och har fortfarande ont. Ska strax ta en varm dusch och hoppas att det blir lite bättre av det. 

Hoppas att ni får en bättre dag än mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0