Olika överallt

Jag reagerade på en sak idag. Angående min dator som jag beställt och betalat. När jag kollade hemsidan så stod det att det kunde ta 12 dagar innan de kunde se min betalning. När jag pratade med kundtjänst så sa de 5. När jag kollar på betalningsanvisningen så står det att det kan ta upp till TVÅ dagar innan de ser min betalning. I så fall har de 2 dagarna gått nu, med råge. Tänk om de kunde skriva lika överallt, så det slapp bli sådan förvirring. 


Efter att jag sovit middag idag, tillsammans med Theo så gick vi upp och åt lite. Telefonen ringde, det var utbildningen jag sökt. De vill göra en intervju med mig. ÅÅÅÅH VAD KUUUUL. Bad dem ringa vid 15-tiden, eftersom skrikjöns vägrade vara tyst. För övrigt så mår den sistnämnda bra nu, inte ont i örat och ingen feber. Nu snoras det bara, i massor.

Ska väcka Erik snart, så att han hinner vakna till och så där innan han får roa Theo bäst han kan. Jag har ingen aning om hur lång tid en telefonintervju inför en utbildning kan tänkas ta, men det är väl bäst att förbereda sig på att det kan ta lång tid. Jag ska vara förutséende nog att skriva ut ansökningsbrevet och mitt CV, så att jag kan ha det framför mig. Då slipper jag ju tappa bort mig i vad jag sagt och inte sagt. 

Ska ringa HP också om en stund och höra mig för om den såkallade betalningen. 
Nu blir det Erik-väckning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0