Sorgekostym

Vart inbjuden till att gå på begravning på torsdag, men jag vet inte om jag kan... Måste höra med dagis, om Theo kan få vara där under själva cermonin, fikat och det där som är efter får jag väl hoppa över. Fast egentligen borde jag gå på det också... Men jag har inte mycket till barnvakt, tror att mamma jobbar...
Inte vet jag om jag har mycket till mörka kläder att ta på mig heller... har mörk kjol och mörka leggings... men vad jag ska ha på övre delen av kroppen har jag ingen aning om, tyvärr. Vi ska strax åka in till marieberg, Erik ska köpa en vit skjorta, som han ska ha på begravningen. Han ska ju ha kostymen på sig, och hans mamma sa att en vit skjorta passade bra under, så det får bli så. 
Kanske lyckas jag hitta lite fler strumpor till Theo, han har inte så många, och de går åt hur mycket som helst. Nu måste vi ila iväg mot marieberg, för Nathalie kommer hem framåt kvällen, vilken tid vet jag inte riktigt... 
Ha en bra eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: M a l i n B.

När det är fråga om begraving borde dagis vara lite flexibla och förstående tycker jag.

Om du har en mörk kjol så passar det bra med en vit top/blus eller något i den stilen på dig också.

Lycka till. Begravning är ju ingen tillställning man längtar till precis...

2009-05-23 @ 16:07:58
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0