Tjohoo

Från att jag gått och svurit över att min dator aldrig dök upp så har den nu gjort det. Fast än så är det inte i mitt hem. Den ligger på posten i fjugesta. Funderar på att skriva av collinumret och gå till posten och hämta ut paketet. Det skulle ha kommit dit klockan halv åtta i morse. Men man kanske måste vänta tills i eftermiddag så att de hinner sortera paketen? Ska nog göra ett försök i alla fall.

Theo vaknade klockan 7 i morse, då var han mycket pigg och glad, så han började dagen med att killa mig under fötterna... jädra unge... Inte många som kan killa mig under fötterna, men han kunde. Dagen fortsatte med att vi skulle ha koja under täcket, och så skulle han killa mig på magen... Efter det lekte vi tittut innan den unga herren tyckte att pappa också skulle vara med och leka. Theo ropar i högan sky PAAAPPAAAAAA. Så pappa fick snällt komma in och leka han också. 

Så nu, några minuter innan 10 så har vi hunnit mysa vid tv:n, ätit frukost och kladda med saftmuggen. Nu ska jag leta rätt på ett par brallor åt den lilla hulliganen, sen så bär det av till affären! Eller rättare sagt posten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0