Tvångspromenad

Ja, det får jag ungefär 2 gånger om dagen, vare sig det regnar eller ej. Har jag tur så jobbar jag, så då slipper jag. Då får Erik häva sig iväg. Men jobbar jag inte så är det bättre att Erik får sova lite extra, eftersom han jobbar om nätterna. 

Det är en rätt lång bit att gå först till ena änden av lilla fjugesta och sen till andra änden. Väl hemma så äter man frukost och dricker kaffe, och letar igenom alla tänkbara sidor efter jobb. 

På tal om jobb, jag skrev en liten snabb ansökan till 3, de söker folk till sin nya butik på Marieberg. Och vet ni, jag kom vidare till nästa omgång, där man skulle svara på ett antal frågor. Har gjort det, får se vad som händer här näst...

Sitter just nu och lyssnar på hockeyn, klarar inte av att sitta i soffan och kolla.. blir så nervöst då. 

Har läst hos Bambi om cambridge kuren, och träffat Eriks kusin, som även han håller på med det, med framgång faktiskt, så nu har man blivit lite peppad att försöka sig på det där själv. Men det blir ju jobbigt att göra mat till barnen då, när man själv bara får äta soppor. Jag vet inte om jag går på cambridgekuren, kanske testar jag nutrilett istället, får se, om jag får tummen ur att testa nåt alls. 

Kan upplysa er i att i skrivandets stund så har Sverige vunnit mot Tjeckien med 3-1, GRATTIS SVERIGE, nu hoppas jag på succé mot kanada också.

Kommentarer
Postat av: Malin B

Å, så rart du har skrivit hos mig! =)

Jag håller med, en hund ska inte vara ensam hela dagarna! Om vi inte hade haft farmor hade vi inte kunnat ha hund...

På dina promenader skulle dock hunden vara bra sällskap fast jag håller tummarna för att du går ännu mera vidare i den där "jobbkampen" förstås! =)

2009-05-08 @ 11:02:28
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0