Drar på måndag!

Ja ni, på måndag eftermiddag så drar det iväg till Östersund igen. Denna gången ska jag ju bo själv. Men denna gång är jag inte alls lika nervig och nervös som jag var förra gången. Vilket är ganska skönt.
Har inte kollat in med busstider vilken tid jag måste åka med bussen härifrån, men det ska väl inte vara något problem, det brukar det inte vara.
Förutom det så har jag noll inspiration till att blogga just nu, därför att det väldigt tyst från mig, har haft fullt upp i skolan, och då blir liksom bloggen lite efter... får se när tid finns för den igen, men lite ibland ska jag väl klara av att uppdatera!

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi - gravid igen! ♥ ♥ ♥

Ja, det är nog bara att upprepa och upprepa.



Jag gillar en idé, som inte bara gäller glosor förstås. Det är att sätta upp lappar runt om hemma, t.ex. utanför kylskåpet eller toalettdörren och varje gång man kommer dit (när man går runt hemma) så måste man stanna till och läsa glosorna eller det man ska lära sig.



Då kan man också tänka "ja, just det... det stod vid ytterdörren..."

2009-11-22 @ 19:38:30
URL: http://bambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0