Galsinnig

Höll jag på bli idag, höll aldrig på att få till ett stapeldiagram, förbannade jäkla excel, det är inte mitt favvoprogram i datorn direkt, men måste ju jobba med det ändå. Så länge det bara sträcker sig till att göra formler, och cirkeldiagram så är jag nöjd, men så bra kan man ju inte alltid få ha det. Snälla Erik hjälpte mig... i mitt vansinne.. BLÄÄÄÄÄÄÄ
Får se hur mycket jag svär när det kommer till att göra databasgrejs... *svär i förväg*.
Imorgon blir det kalas här, leka "en stol för lite" och fiskdamm tänkte jag. Sätta knorren på grisen var väl också tänkt, men jag har inget så stort papper att jag tycker att det ska gå bra... Får försöka med annat.
Har kollat på idol, spännande nu, vet inte riktigt vem jag tycker ska åka ut.. Men klara favoriter är Erik och Tove.. De andra är bra, men inte så där skitbra.. eller vad man ska säga.
För att återgå till kalaset så får det nog faktiskt bli blindbock också, och kanske även balansera ballong på fingret... Utöver det så ska de ju hinna med att fika också... och fiskdamm, klantiga jag glömde köpa godis till det, så jag måste gå och handla imorgon, fast jag hade tänkt att jag skulle slippa. Vart jag ska fixa en fiskdamm har jag dock ingen aning om. Erik, Theo och Alexander flyr fältet, så jag blir ensam med 6 tjejer... Hur ska jag få allt att gå ihop?
Ska försöka få klart lite skolarbete som ska vara klart på tisdag, kanske hinner jag med det på söndag... hoppas så i alla fall.

Kommentarer
Postat av: krajstajn

Tack. =) Måste prova att göra sån. Visst är det roligt att kunna göra sånt själv.



Hoppas kalaset går bra och tjejerna håller sams. =)

2009-11-14 @ 13:56:11
URL: http://krajstajn.blogg.se/
Postat av: Linda

Vill välkomna dig till vår nylancerade webshop, www.exklusivvardag.se /kram Linda

2009-11-14 @ 21:33:48
URL: http://www.exklusivvardag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0