Ååh NEJ!!

När kom jag upp ur sängen idag? På eftermiddagen, vid typ 13-tiden ungefär. Varför jag låg i sängen så länge? Jo, för när jag vaknade i morse, så kände jag att någonting var konstigt, det var något som inte stämde. Jag kunde bara inte sätta fingret på det. Jag fick veta vad det var, så fort jag satte mig upp ur sängen. Herr Migrän hade kommit på besök. Jag kom förvisso upp ur sängen, men kunde inget göra, jag satt mest på ett ställe. Största ansträngningen bestod av att göra välling till Theo. Sen var jag tvungen att gå och lägga mig igen. Och sen låg jag. Fick be Erik gå och köpa värktabletter åt mig. Tog 2, och det vart bättre. Har fått i mig ett par mackor, och en kopp kaffe, så nu känns det bättre, men huvudvärken ligger där och pyr i bakgrunden, så snart är det dags att ta piller igen, bara för att hålla huvudvärken i schack.

Men så såg jag nåt så häftigt... När jag kollade på bloglovin, så såg jag att man kunde tävla och vinna mjukisbaciller, tyckte det passade så bra på mig... Ofta sjuka barn, och så läser jag dessutom till läkarsekreterare, och då får man ju lära sig ett och annat om dessa. Så jag bestämde mig för att vara med och tävla!

lop-tavling
Tävla om en mjukissjukdom hos Familjen Korb!
Ta chansen att vinn en Giant Microbe som kanske passar att ge bort till en snuvig kompis, hosLoppan & Piraten.
3 st vinner en valfri Giant Microbe!


Kommentarer
Postat av: Johanna ♥ Minna

Okej önskar er lycka till och krya på er!

Lycka till med utbildningen :)

2009-10-23 @ 14:41:48
URL: http://salkert.se
Postat av: Madeleine

Då får du inte missa alla våra tävlingar ;-)

2009-10-25 @ 11:40:06
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0