Aj min hals!

Knaprar halstabletter på löpande band, och dricker te, och äter glass. Hjälper i alla fall för stunden. Har ingen zyx hemma, det brukar hjälpa bra annars... men nu när den är slut så får jag klara mig med typ muchoangin, eller vad det nu kan tänkas heta.

Har suttit och lyssnat på ord som vi ska kunna tills på måndag, då vi ska ha prov på dem, 65 glosor är det... Men vissa av orden känner man ju igen, men ändå, det är många ord att komma ihåg. Hur jag ska lyckas har jag ingen aning om... Men på något vis ska det väl gå, hoppas jag.

Ska snart gå upp och duscha, och sen blir det sängen för mig, ska kolla om jag har feber också... känner mig så seg i skallen, så det skulle inte förvåna mig om det är nåt åt det hållet också. Blääää.

Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0