Erbjudande!!!

Jag var med och tävlade för ett tag sen, om skosnören... Men jag vann inget. Här om dagen så fick jag mail från skosnoren.se, och jag kan handla där och få 20% rabatt. Vill du också göra det? Ange min mailadress [email protected] i rabattkodsfältet, så kan du också få rabatt.
Snart ska jag och Emma bege oss in till Örebro, hon ska ta kort till sitt körkort, som hon ska förnya, jag följer med som privat roare till Moa.
Egentligen så har jag nog inte tid att ge mig ut på sådana här äventyr, men jag tyckte det var så trist att bara vara hemma, så jag bestämde mig för att följa med i alla fall. När jag väl kommer hem sen, så får jag väl plugga tills jag blir blå. Tur att det inte är så mycket som ska pluggas in just nu. Ska skriva om KOL, Emfysem, och hjärtsvikt...
Nähe, ni får ha en bra dag allihopa, jag ska nog snart mot Örebro, klockan är ju snart 8:30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0