Förberedelser för fullt hus

Jaha, så var det söndag, den dag vi skulle fira Theo på. Det kommer rätt mycket folk, mycket för mig i alla fall, hur vi ska få plats, om alla kommer samtidigt har jag ingen aning om. Men jag har hört att finns det hjärterum så finns det stjärterum, får försöka lita till det.
Tänkte berätta om min nya uppgift, jag ska skriva en blogg, med lite information i... Jag ska skriva om upphovsrätt, IP-telefoni, ADSL, tunn klient och brandvägg. Grejen är att det står att jag ska registrera en ny blogg, men jag måste allt fråga min lärare, om det verkligen är ett måste. Jag har ju redan en blogg, som jag skriver på rätt ofta. Och det är ju den här. Frågan är om jag verkligen måste starta en ny, för just denna uppgift? Men som sagt, det är väl bara att fråga, annars lär jag väl inget få veta, eller hur?
Ska strax börja med frukost, klockan är ju ändå redan halv nio, och jag gissar att de stora barnen är hungriga nu. Och jag ska faktiskt dricka mitt kaffe, för det har jag inte druckit nåt ännu, och trött är jag. Tänkte att jag kanske vaknar till med lite sådant. Hoppas kan jag ju göra i alla fall.
Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0