Hjärnan off

Ja, nog känns det som att hjärnan står på offläge just idag. Som att hjärnan står still. Å andra sidan har jag ju inte druckit nåt kaffe, kanske där skon klämmer, när jag tänker efter. Eller i alla fall försöker tänka efter. Tog fel på dag igår med genesys föreläsning. Den var idag istället. Så snart ska jag ut i mitt lilla rum. Jag hoppas att datorn inte dummar sig, då blir det lite jobbigt. Igår när jag satt där så tappade datorn sin internetuppkoppling. Och det har jag inte tid med den här gången... Funderade ett tag på att sätta mig någon annanstans men jag har ingen aning om vart. Vill ju gärna sitta ostört, och det blir ju inte så lätt eftersom Theo ska hämtas klockan 11.
Tänk att han för övrigt blir 2 år imorgon!! Vid den här tiden för två år sen så hade jag värkar... men inte så ofta...
Läste förresten om jeanssnusket på aftonbladet, hemskt äckligt att klädföretag ens kan tipsa om att inte tvätta sina jenas på ett halvår... gärna vänta längre.
Malin frågade om vad vi ska göra på idrottslekis. Vi ska varva lite enklare idrottsträningar med att ha som en vanlig gympalektion. Dra fram och ha sheppsbrott några gånger. Andra gånger ska vi träna lite stafett, lite höjdhopp, av mycket enkel modell. Lite längdhopp kan det nog bli också... Finns ju stora möjligheter att fortsätta med friidrott senare, sen så finns det inte så mycket för barn som är i 3-4 årsåldern, så vi tänkte satsa på att starta upp och se vad som händer och sker. Går det riktigt bra, så blir det kanske en fortsättning, om jag jag har tid så fortsätter jag då också, men jag vet ju inte hur mycket tid studierna tar då...
Nu ska jag gå och göra mitt kaffe, så jag hinner få i mig det i tid innan genesys konferensen ska börja.

Kommentarer
Postat av: Malin B

Barnen brukar älska sina jumpadagar! =)

2009-10-13 @ 11:19:30
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0