Jag tävlar!

Jag med med och tävlar hos "ett hus till oss". Ett valfritt smycke kan jag vinna. Tänkte att det kunde ju vara fyndigt att fortsätta på den inslagna linjen, eftersom jag började vinna ett smycke, för ett tag sen... Då kanske jag kan fortsätta den trenden nu. Hoppas kan jag ju i alla fall!
Creative lounge smycke
Jag är med och tävlar hos Elin – Ett hus till oss, om ett VALFRITT smycke hos Creative Lounge Webshop! Ta chansen och tävla du med!
Fick för övrigt svar på min uppgift idag, som jag lämnade in här om dagen, i anatomi och sjukdomslära, fick godkänt!! Nästa enhet i det ämnet ska vara inne redan på fredag!! Här går det undan i svängarna vill jag lova!

Kommentarer
Postat av: Malin B

En gång är ingen gång men TVÅ gånger är en vana. ;)

Hejja dej!

2009-10-09 @ 22:27:19
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Elin - Ett hus till oss - Vinn smycke från Oxxo hos mig!

Så kul att du är med och tävlar! Tävlingar är kul! Hoppas du får en mysig helg, kramar Elin!

2009-10-09 @ 22:38:13
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0