Lärorik dag!

Idag har det varit en lång, men lärorik dag. Har lämnat in uppgift 2 på gruppsykologin, känns bra, hoppas att det blir ett bra betyg också. Har även haft en föreläsning via telefonen, och så fick man lära sig en hel massa, som vanligt. Det här med latinska suffix och prefix, är inte alldeles lätt att få hum om. Sen ska det böjas, som i svenskans grammatik, fast inte med samma ändelser... Mer än så behöver jag nog inte gå in på latinet, tror ni hinner tröttna då ;).
Snart ska vi börja med maten här hemma, korv stroganoff är det tänkt att det bli idag, och så ris till det då. Själv är jag inte det minsta sugen på mat, har ingen matlust just idag, och varför det är så, har jag ingen aning om.
Trist väder, jag är oinspirerad till att blogga just idag, så då kan man ju fråga sig varför man gör det... tänkte att jag kanske kunde hitta lite inspiration här...
Fick förresten hem en HM tidning här om dagen, med en massa fint i, som jag såklart vill ha... men som vanligt så är inte pengar det som det finns allra mest av här hemma just nu. Men man kan väl i alla fall önska, eller hur?
Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0