Ren Matta!

Japp, tog tag i nästa matta, nu när jag tyckte att jag hade tid och ork för det. Och hjälp så skitig den var! Just nu ligger den i badkaret och myser med såpa och vatten. Den blir nog snygg när den blir ren igen. När den legat i sitt bad så ska jag kasta in den i tvättmaskinen en sväng. Där ska den få en sköljomgång, och sen får den centrifugeras.
Snart ska vi äta mat här hemma, spagetti och köttfärssås ska det bil. jag ska strax börja torka av på bordet här... Sen ska jag kolla in anatomin och sjukdomsläran, för den ska vara inne på fredag, nästa uppgift alltså. Då ska det skrivas om KOL. En hemsk sjukdom, enligt mig... hoppas sannerligen att min mor, som rökt stor del av sitt liv, men slutat sen några år, inte får det.
På tal om studier så står det att IT också ska vara inne den veckan, men den har vi inte fått några uppgifter till. En bra lärare på många sätt och vis, men han är väldigt seg med att lägga ut uppgifter, och vilka får sota för det? Jo, vi som ska fixa uppgifterna. Enormt enerverande.
Den här bilden påminner lite om mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0