Senaste inköpet

Igår skulle Nathalie till nying, ett barn-projekt... Hon får träffa andra barn där, och så pratar de om olika saker. Igår skulle de spåra, tror Nathalie tyckte det var kul. På vägen dit så gick vi till Colorama, jag hade nämligen en rabatt kupong där, och en lampa som var så snygg var tydligen nersatt i pris för de som är stammisar. Men det upptäckte jag först när jag stod i kassan. Så lampan som med skärm från början kostat 229 kr kostade nu 198 kr. Sen hade jag en rabattkupong på några kronor, så jag slog till och köpte lampan.
Passar perfekt där i fönstret med gardinen. Sen, när vi renoverat där i vardagsrummet så kommer den passa in ännu bättre!!
Tog en promenad i morse, i regnet, det verkligen öste ner, men N skulle ju till skolan, Erik gick med han också. Theo ville självklart ut han med, så han fick åka med i vagnen. Men han envisades med att ta av sig vantarna hela tiden, så han vart iskall om händerna. Och jag hade inga regnbyxor på mig, så jag vart jätteblöt om benen. Men annars var jag riktigt varm. Så vi gick hem, åt frukost. Under stora protester från Theo.
Han är hemma för att han har varit dålig i magen. Magsjuka är det nog inte, boven i dramat är nog snarare det saltvatten som han lyckats norpa åt sig... Inga mängder, men det räcker med bara lite för att magen ska gå i gungning...
Nähe, nu ska jag dricka mitt kaffe, och så ska jag försöka ta hand om lite skolarbete också...

Kommentarer
Postat av: Malin B

Å, vad det är KUL att handla när det blir superbilligt. Det matchade så himla snyggt där i ditt fönster. =)



Jag hade både regnställ OCH paraply i morse.

Ruskväder till max.

2009-10-01 @ 11:01:32
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0