Skönt!

Känner inte av halsen så mycket idag, men jag ska väl inte ropa hej än... gissar att jag får bita i det sura äpplet då. En annan sak som är skön är att jag fick klart medicinsk dokumentation, ska vara inne på fredag, och nu är det klart. Nu ska jag bara skriva klart anatomin, sen kan man börja plugga till provet. För att få lite omväxling till provet får jag väl sätta igång med IT, som ska vara inne nästa fredag.

Snart kommer Theo hem, får se vad busungen tycker vi ska hitta på. Gissar på att han först och främst vill ha mat i magen, brukar vara det första han säger när han kommer innan för dörren, maaaaat. Panerad fick och potatismos får han idag, det blir han nog nöjd med. Till middag idag funderar jag på köttfärspaj, fick det hemma hos mamma i lördags när vi var där och lämnade Nathalie, och det var rysligt smaskigt.

Snart ska mina kläder komma, slutet på den här veckan stod det... måste nog kika igen.. Imorgon blir det klippning för både mig och Erik, och så lite shopping på marieberg, jag måste ha ett par byxor. Något som inte är jeans och inte leggings... Visserligen har jag andra byxor, men de börjar bli så gamla och slitna, så de törs jag knappt sätta på mig. Tänk om de spricker ;).

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe.. ha en fin dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0