Tävlingstajm

Japp, jag tänkte jag skulle tävla lite igen... skulle vilja ha någon tävling jag med... men har man inte så många läsare så är det väl inte så kul att ha en tävling heller. En som är med och tävlar ha ha... skulle vara en fin syn det, tycker ni inte?
Idag har jag faktiskt frostat av frysen, den var fyllt med is. Kom på att det var dags för det när jag började sortera i lådorna i frysen, där maten låg huller om buller, och det inte var någon ordning på något. Så jag tog tag i rensningen, och det vart bra resultat. Nu kan jag faktiskt säga att vi kan sätta igång och storhandla, och att det inte är överfullt i frysen, vilket jag ett tag var helt säker på att det var. Men det är svårt att sortera så man får någon ordning... Känns ju fånigt att lägga svamp och kakor i samma låda... Eller kött och bröd i samma låda. Eller kanske grönsaker och fisk. Svampen skulle ju förvisso kunna ligga i samma låda som köttet, om det inte vore för att det är fullt i just den lådan. Ja, ja, så länge vi här hemma hittar i våran egen frys så är det väl ingen större fara, eller hur?
Jag skulle ju TÄVLA  sa jag ju...Jag ska tävla hos muppsan, kika in där ni också!
"Jag tävlar om ett presentkort värde 300:-
att shoppa barnkläder för hos Yorrikmuppsans" blogg.









Jag tävlar om ett presentkort på 250 kr
att handla coola kläder för hos gangstar
var med och tävla du också i muppsans blogg.








Det får vara allt för idag... nu ska jag kolla på parlamentet, men jag vart lite sugen på att ta tag lite i anatomi och fysiologistudierna... men vi får se hur jag gör... Ha en fin söndagskväll!

Kommentarer
Postat av: Malin B

Jo, gör det!!! som Emil sa till Lilla Ida eller om det var tvärt om. ;)

Fixa en tävling så kanske jag har chans att vinna. ;)

Jag hejjar tillsvidare på dej, så att du vinner!

2009-10-26 @ 15:14:22
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Katja

haha, trodde jag var den enda som kunde reta mig på att vara tvungen att ha något annat än just bullar och bröd i nedersta facket i frysen :-D

2009-10-26 @ 21:01:11
URL: http://pavargataistan.blogg.se/
Postat av: Linda

Har inte klippt mig så särskilt mkt, alla bilderna är från när jag var 16 :)

2009-10-26 @ 21:31:17
URL: http://lindaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0