Theos stora dag!!

Japp, för ett par år sen, så var jag nybliven mamma för 3:e gången. Theo föddes för 2 år sen, klockan 10:42. Nu är han stor!! Men fortfarande min bebis!!
Paket har öppnats, kläder har provats, leksaker lekts med. Nu sover han middag, för att orka leva runt några timmar till innan sängdags. Igår var han inte alls inne på att sova, i alla fall inte på kvällen. Men efter lite mys i soffan tillsammans med sin mamma så gick det fint.
Kommer snart lite besök hit, har dammsugit, ska plocka undan lite från bordet. Och göra kaffe. Vi ska fika lite...
Just ja, jag fick agera försökskanin för min IT-lärare. Vi skulle ta skärmdumpar när vi installerade en skrivare, men den första skrivaren jag fick order om att installera funkade inte, eftersom de drivrutinerna redan fanns på datorn. Så jag fick en annan, skickad till mig. Och det gick bra. Tog skärmdumpar på det, och la in det i uppgiften, så nu är jag klar med studieenhet 2.
Nu ska jag plocka undan!!

Kommentarer
Postat av: Malin B

GRATTIS i efterskott! =)

Jag hoppas att den "lilla stora killen" blev helnöjd med sin 2-årsdag!

2009-10-15 @ 07:41:08
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0