Trött och slut!

Man kan tycka att man inte bör bli så trött av att sitta vid en dator och göra uppgifter, eller läsa en bok om medicinens språk. Men ack så trött jag är nu. Har inte ens läst färdigt allt. Men alla uppgifter har jag äntligen fixat, och nu ligger jag liksom i fas igen. Himla skönt. Nästa utmaning blir, att klara nästkommande uppgifter. Det börjar lätt och slutar svårt, känns det som.
Lyssnade på en ljudfil, med latinska ord... som vi ska kunna till ett prov... å hjälp!!! Någon som har nåt tips på hur man lätt kan lära sig latinska ord?
Nä, nu ska jag nog sätta mig vid tv:n, och halvsova... för att vila min stackars hjärna lite. Kan för övrigt tala om att nu är all doft att kattpiss borta på övervåningen. En vända med ättika och vatten och en omgång med grönsåpa och vatten tog bort doften. Börjar fundera på idén att kasta ut alla andra golvrengöringsmedel, och endast använda såpa... Fast till toalett och fönster så funkar det inte bre med såpa, tror jag...

Kommentarer
Postat av: Malin B

Men diskmedel fungerar till fönster iallafall! =)

2009-10-10 @ 22:19:29
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0