Tyst, så tyst

Har det blivit här på bloggen, ingen som skriver minsta lilla kommentar... Man får faktiskt skriva en kommentar när man varit här och kikat, jag lovar att inte bitas!
Jag vart i alla fall färdig med studieenhet 4 i medecinsk dokumentation igår, och laddade upp det på zonline. Nu tänkte jag att jag skulle få klart anatomi och sjukdomslära ganska kvickt, så jag har mer tid till att plugga till provet som är nästa måndag. För övrigt så tycker jag att det är helt idiotiskt att lägga ett prov på en måndag, snacka om att förstöra en hel helg för de studerande...
Inom en ganska snar framtid så ska vi på studiebesök också, det ska vara färdigt innan vi ska till Östersund nästa gång, vilket är om ca 4 veckor. Men vad vi ska fråga har jag ingen aning om. Får nog försöka fnula på lite frågor...
Vad ska man göra med den här dagen då? Jag funderar på om vi ska åka till marieberg, så vi kan fylla upp frysen, jag skulle vilja kika efter ett par byxor också... Som inte kostar allt för mycket. Får se hur det blir med det...
Ska fixa frukost snart, och för övrigt så är det ännu för tidigt att åka någonstans. Inget har ju öppnat ännu. Hur vi ska få Theo att vilka åka med oss och shoppa har jag dock ingen aning om, och hans farfar och farmor är inte hemma, så de kan inte vara barnvakt.
Nähe... nu ska jag försöka få lite gjort här... ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag kan varna för mycket folk på Marieberg. Var där igår och det kryllade av folk.

2009-10-25 @ 09:03:59
URL: http://krajstajn.blogg.se/
Postat av: Kristina

Ja visst är det tråkigt när man inte får några kommentarer... jag är rätt dålig just nu på at lämna komentarer, tiden räcker lixom inte till något... dagarna svischar förbi.



oj jag kan inte tänka mig hur det skulle vara att ha ett barn som inte gillar vagnen jag bara antar att ALLA barn älskar att åka vagn.. har svårt att få in att de faktiskt finns barn som inte gillar det. Mina barn har nog inget val än att älska åka vagn eftersom jag har barnvagnsdille ;)Men alla barn är ju olika. jag tycker det är så himla skönt att skjussa ut vagnen och låta barnen sova ute då vet jag att dom sover gott och får sig en nypa luft om vi inte hinner ut något mer under dagen oftast försöker jag ta en promenad så jag åxå kommer ut men ibland vill jag helt enkelt använda tiden dom sover till att göra annat.



Hoppas du haft en härlig helg och att det blev någon shopping ;)

2009-10-25 @ 10:59:16
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0