Demolering eller Renovering?

Jaha, vårat badrum där uppe är ju inte speciellt bra, den bärande väggen i köket (som satt där en gång för väldigt längesen) är ju borta, sedan länge. Vilket gör att taket nu sviktar. Vilket i sin tur betyder att vi måste ta bort något tungt från badrummet där uppe. Badrummet i sig är i rätt dåligt skick, men går att rädda ännu ett tag. Om vi gör om lite. För det första så ska vi köpa en kombinerad tvätt och tork maskin. Den ska stå i köket... Kommer att kännas väldigt konstigt att stoppa in tvätten i köket. Kommer säkert bli fel ett antal gånger, eftersom tvättmaskinen kommer att stå precis bredvid diskmaskinen... Behöver jag säga vad som kommer gå fel? En tröja i diskmaskinen, och bestick i tvättmaskinen...
Har fått fina kommentarer, och jag blir så glad för varenda en av dem. Malin skrev en sak, att leksaker på golvet inte gör så mycket, då syns det ju att det finns barn som lever runt i huset. Och det är ju en sak... Men när barnet i fråga vänder upp och ner på 3 lådor, mitt på golvet, så ser det ut som en bomb gått gått igenom rummet.
Just nu kollar jag på våra bästa år, där de spelade en väldigt bra låt, skulle gärna veta vad den heter... men jag har ingen aning, men vet att jag hört den förut. Kände inte igen de som sjöng heller... störigt..
Nu ska jag sätta mig och dricka upp mitt kaffe, snart ska plutt hämtas... funderar på om jag ska följa med... Min lilla plutt, mammas hjärta!!! Ängeln är i skolan, och lär sig en massa nya saker... Och det behövs nog, när man tar fel på fisk och fågel hihi. Vi skulle äta pasta med lax igår, och nathalie frågade om laxen var en fågel ;). Inte så lätt att hålla ordning på allt hihi.
Ha en bra dag vänner!

Kommentarer
Postat av: Malin B

Jag har också haft "bomber" på golvet. Massor och varje dag. ;) Allt har sin tid.

Just nu har vi bara vovvens alla gosedjur på golven. Hemtrevligt det också. =)

2009-09-14 @ 09:01:48
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0