Seg...

En seg dag, men det kan väl förklaras med att jag inte är helt frisk, men jag vart övertalad till att följa med ner till kören, så det ska jag väl göra. Men sjunga låter jag nog bli med... Tror inte att det kommer att låta så bra...
Så idag får Erik lägga barnen själv, hur det ska gå vet jag inte, eftersom Erik sitter i soffan och sover... och låter barnen kolla på barnprogram... Han skyller på att han inte mår bra, men det är en dålig ursäkt, för jag får ta hand om barn trots att jag mår dåligt...hmmmm
Theo snorar fortfarande, men han är i alla fall piggare nu, så pigg så att han inte ville sova någon middag alls idag, ja 30 minuter, men det var ju inte mycket till sova middag. Kanske känner han att han inte behöver sova på dagen när han bara är hemma om dagarna, han har ju inte så mycket att göra.
Imorgon åker Nathalie till sin pappa, och henne ser vi åter på söndag.
Ute har det börjat komma staket på plats, blir jättefint, tycker jag.
Måste byta ringsignal på min telefon, för flera gånger så har de spelat samma fågelsång på tv:n som jag har på min telefon, och det där blir hemskt förvirrande, även om telefonen ligger i hallen. Vad jag ska ha istället vet jag inte, de som finns på telefonen är så tråkiga. Den här fågelsången fick jag ju gratis från telia nu i somras, tänk om man kunde få en annan gratis också... Riktigt vad jag söker för ringsignal vet jag inte, vad har ni för något?
Nähe, nu ska jag förbereda för det sista innan jag ska åka... när jag kommer hem ska jag gotta i mig lite paj och vaniljsås... ska bli smaskigt.
Hmmm det var nåt jag skulle skriva i bloggen, men det har jag glömt, så det är anledningen till att det bara är babbel i det här inlägget.

Kommentarer
Postat av: Kisse

Ingen fara jag tog inte illa upp av din kommentar. Med förra barnet var jag så säker på att gå över tiden att jag faktiskt inte hann vänta... vi hade verkligen inte tid att få bebis precis då men så blev det ;)



Bara därför förväntar jag mig att denna ska komma tidigare den åxå...vilket den säkert INTE gör bara därför men jag väntar och väntar redan nu denna gång, så otroligt less på att vara gravid och jag har varit hemma sjukskriven sen v. 23 så tiden blev så mycket längre denna gång... men bara bebisen är ute så är det helt klart värt det på alla sätt även om vi får vänta ytterligare en så där 6-7 veckor :)



Jag vill ju inte ha en prematur bebis heller så den kan gått stanna inne till v. 38. jag vet inte om jag flummat igenom din blogg lite för fort... trodde du bara hade två barn?

2009-09-03 @ 20:02:11
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se
Postat av: Kristin

På polyphone.se finns det gratis ringsignaler att ladda ner. Jag har tagit mina därifrån.

2009-09-03 @ 20:18:52
URL: http://krajstajn.blogg.se/
Postat av: Katja

vad kul att vara med i en kör, själv har jag ingen sångröst annars skulle jag gärna göra nåt sånt, verkar kul!

2009-09-05 @ 10:44:16
URL: http://pavargataistan.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hej Linda. Jag har en utmaning åt dig på min blogg!

Hoppas du antar den =)



Ha det bra

2009-09-05 @ 15:34:47
URL: http://barn-ombord.blogspot.com
Postat av: Malin B

Jag har Caroline af Ugglas "Snälla snäll" som ringsignal så jag tror alltid det ringer när den spelas på radion. ;)

2009-09-05 @ 22:05:01
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0