Shoppat lite...

Igår bestämde jag att det var dags för en shoppingrunda. En med lite kläder till mig själv, men barnen behövde få nya långkallingar, och Theo fick nya vantar också. Vilket var väldigt nödvändigt. Fingervantar på en 2-åring är inte alldeles kul att försöka sätta på. Så nu vart det tunnare tumvantar istället. Drar ju så kallt när han sitter i vagnen, eller är med ut och cyklar.
Men vad fick jag då? Det tänkte jag faktiskt att jag skulle visa er, men då måste jag först dra fram kläderna så jag kan ta kort på dem. Hittade dem nämligen inte på Lindex.com, fast jag letade inte så där väldigt mycket å andra sidan. Äntligen fick jag tag på en sjal, att ha runt halsen, jätte mjuk och skön.
Men bilder får ni vänta lite med, för nu ska jag dricka mitt kaffe!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-19 @ 18:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0