Snabb vecka

Känns som att den här veckan kommer att gå fort, det är ju redan onsdag. Men av någon anledning så går måndag och tisdag fort, för då har Nathalie rätt långa dagar i skolan, sen när hon kommer hem så dröjer det inte länge innan det är dags att göra mat, efter det så är det ju snart bolibompa. Onsdag betyder bad här hemma, så ikväll ska barnen tvagas. Kan behövas.
Det är rätt varmt här idag, när jag åkte hemifrån med barnen så var det nästan 18 grader varmt, lillplutten tyckte ändå att det var bra att ha fodrade gummistövlar på sig... Han var såååå stolt när han lyckades ta på sig dem själv. För att inte tala om hur mycket han lyser när han lyckas ta av sig alla kläder när det är dags att hoppa ner i badet.
På tal om Theo så har han kommit på en väldigt tråkig lek, i mina ögon, han släpar in sina lådor med leksaker, hit in i vardagsrummet, och sen vänder han upp och ner på dem. Inte kul alls. Man kanske kan låta bli att lägga ner det i lådorna igen, då har han ju inget att hälla ut menar jag... Å andra sidan så ser det väl inte så välvårdat ut här hemma om man låter alla grejer ligga utspritt på golvet.
Har hunnit med att duscha idag, känns bra att ha det gjort, hoppade över att göra det igår kväll, för jag höll på att somna i soffan.
Nu ska jag ta hand om den disk jag har dragit fram, sen ska jag plocka i leksaker.

Kommentarer
Postat av: Malin B

När man har små barn i huset tycker inte jag att leksaker lite huller om buller är ostädat!

Det visar bara att det finns liv och rörelse i huset. Här plockade vi bara ihop allt varje kväll...

2009-09-10 @ 20:24:36
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Linda

Det känns bra och ovant fast samtidigt inte, jag var ju fullkomligt smal-normal innan jag blev "sjuk". Kul att komma i gamla kläder och köpa mindre storlekar.

2009-09-10 @ 22:32:15
URL: http://lindaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0