Klippt

Theo var ju  och klippte sig i fredags. Han var jätteduktig. Satt alldeles stilla när frisörskan kom med saxen. Och han vart jättefin. Efteråt så fick han en liten, liten dinosaurie för att han varit så duktig. Har en före och efterbild som jag ska göra iordning, och lägga in här, så ni får se min söta lilla kille nu. På tal om klippning så bestämde sig min dotter för att klippa sig igen, så nu har hon superkort lugg. Jag fick ju såklart rycka in och jämna till det, så nu ser hon inte klok ut, men, men. Inte jag som behöver gå till skolan och se ut så där, samtidigt som jag kan tycka att det är trist för henne som får se ut så i skolan.
Så här vart i alla fall sonen när han klippte sig, hos någon som kunde. Hur dottern ser ut kan ni kanske föreställa er... men luggen brukar ju i alla fall växa ut fort, så snart ser hon ut som folk igen.
Igår investerades det i en värmefläkt, och den var välbehövlig. Den har gjort att klimatet i köket vart ganska trevligt, när vi skulle äta middag, och när jag skulle laga den också för den delen.
Fick min beskurna del av äventyr igår, då jag fick byta säkring, och en propp. Strömmen försvann, och jag tog förgivet att det var en säkring som gått, men så var det inte. Så jag började undersöka och så bytte jag ut rätt propp. Kände mig så duktig efter det. Efter typ 5 minuter, när det inte var någon ström här nere, så vart jag nervös. Tänkte på fiskarna, tänk om de kvävs och så vidare. Men jag fick ju fart på allt, och det var väl för väl det.
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, och sen får vi se vad resten av dagen erbjuder. Matlagning, som idag kommer bestå av helgrillad kyckling. Men innan jag ilar iväg till dagens bestyr så ska jag spela lite spel!

Kommentarer
Postat av: niina

Vilken sötis det blev da:)

Ville se färsk bild på Nattis oxå jue:(

2010-01-10 @ 15:59:49
URL: http://fameonsuu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0