Tävlar om namnnapp!

När man har småbarn, som använder sig av napp, så går dessa åt, väldigt fort. De blir gamla, slitna, sönderbitna, och till sist så måste man kasta dem, när det lilla barnet inte ser, för då tycker han att det ska sparas på. Nu hittade jag passande nog en tävling, där jag kan vinna ett trepack namnnappar. Har tävlat om det förut, men aldrig lyckats kamma hem vinsten, tyvärr. Så nu ger jag det ännu ett försök, och jag hoppas verkligen på vinst.
Jag tävlar hos Barn-Ombord om ett valfritt 3-pack
namnnappar från namnnappen.se.
Var med och tävla här du också.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Gillar du tävlingar, kika gärna in hos mig då?? Tror dom passar dig!!

2010-02-06 @ 17:11:41
URL: http://muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0