Borta, eller???

Ja, alltså, idag måste det ha blivit nåt fel när jag gick upp. Hjärnan måste ha runnit ut någonstans, för så mycket tok det blivit denna morgon, har jag sällan varit med om. Säger till dottern: Du kan ta rena kläder ur tvättkorgen... Hon tittar konstigt på mig, och går till sin garderob. Vid frukostbordet fnissar hon åt mig, jag förstår henne :).

När jag gör kaffe, så häller jag i vattnet där det ska, men håller på att lägga in kaffe och filter i ugnen... Hmmm, ja.. blir svårt att få nåt vettigt kaffe ur ugnen ja. Kaffet blir till sist klart. Häller upp det i koppen, i med socker och mjölk, och en sked, trodde jag... Det vart visst en smörkniv. Utöver det så vill min sambo ha med mig att handla, undrar ja hur det kommer att gå.

Igår var jag i alla fall till Storå, hämtade min dotter, men innan dess så gosade jag bebis, läääänge, åååh så gott det var.

Nähe, nu ska jag dricka upp kaffet, rusta till mig i håret, och sen ska vi ge oss iväg...

Ha en fin dag alla!


Kommentarer
Postat av: niina

Blev du så virrig av o gosa bebis eller var det för du satte din fot i storå hahaasg

2010-03-22 @ 08:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0