Vilken dag!

Tråkig dag, surig dag... inte kul i alla fall. Fy bubblan. Erik är som ett ilsket bi idag, och jag har ingen aning om varför... Kan knappt säga ett ljud till honom. Nu diskar han, och surar, säkert bara för att han får diska...
Blir lite irriterad på hans sätt att prioritera... i hans värld så kommer alltid barnens behov längst ner... Och det tycker jag inte om... Vill köpa en hylla till Theo, som han kan ha sina leksaker i. Finns på ikea, och totalt med lådor skulle den väl gå på runt 1000 kr. Men den skulle behövas! För att inte tala om att Nathalie behöver nya kläder, då får jag höra: Ja, vi får väl se om det blir några pengar över till det...
Pratas det om akvariet så är det tydligen inga hinder för om det kostar eller inte... Han skulle heller aldrig få för sig att köpa kläder till Theo för sina sparpengar, vilket jag får göra nästan hela tiden, vilket i sin tur resulterar i att jag inte har några sparpengar... Intressant vetande? Nä, jag trodde inte det heller.
Nu ska jag leka lite med min son, funderar på att kasta ut min kar, för hans negativa energi sprider sig som pesten här hemma...
Ha en fin lördag!

Kommentarer
Postat av: petra

haha dom där gubbarna man lever med kan vara riktigt sura ibland o skulle man själv vara sur o grinig en dag så får man höra:har du mens eller?

min mans stora intresse är kaninerna,de är lite billigare i drift än vattensköldpaddan.

han bor för litet,o vi köpte nytt akvarium för över 1500kr men den står orörd i vardagsrummet.försöker övertala mannen att lägga upp den på blocket.men nja det går inte så bra med övertalningen..

2010-09-18 @ 21:23:24
URL: http://pwestermark
Postat av: madeleine

Ja, visst kan du ändra inställningar på Buzzador, "Min sida" sen "ändra mina uppgifter".!! Hoppas du blir erbjuden några kampanjer då ;-)

2010-09-20 @ 11:53:56
URL: http://muppsan.com
Postat av: Malin B

Energitjuvar är inget kul. =(

Nä, bäst är när alla i familjen förstår att man alltid måste "ta och ge" för att det ska bli så bra som möjligt för alla.



Svar från min blogg:

Milda makter vad kantareller din mor hittar!!!

Hoppas att du får smaka du också.

2010-09-22 @ 11:20:29
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0