Kanelbullar

Är tydligen nåt som firas i Sverige, och vet ni vad? Jag är en av dem. Firade kanelbullens dag igår, (som ju var kanelbullens dag) hemma hos Linda. Jag inhandlade 4 stycken kanelbullar, så det räckte till både mej och Linda... Petter var oxå hemma, så han fick med, men varför jag köpte fyra vet jag inte... Jag kanske tänkte att de 2 katterna ville ha... *hjärnsläpp*.
Annars inhandlades en brun BH med matchande trosor igår på HM, med i påsen följde även en topp, som även den är brun, men trevlig urringning på... Den blir nog poppis när Erik druckit några cider.. *asg*.
Annars så hade jag jättetrevligt hos Linda igår, även om hon var sjuk och såg väldigt emlig ut, så tyckte ju jag att jag kunde komma dit med lite fika.. Bara för lite uppmuntrings skull, man behöver inte göra nåt stort, det är oftast tanken som räknas. Visst, jag kan bli sjuk jag med, men det är väl smällar man får ta.. än känner jag inget iaf... Jo, jag är lite snuvig, men inte ont i halsen och inte ont någon annan stans heller, så jag tror det är lugnt, men man ska aldrig säga aldrig.

Idag ska det visst komma några fönsternissar, de ska smörja i fönstren, de skulle komma någon gång mellan 9-16, tur de tar ut tidsfristen till det maximala iaf...  Får väl hoppas att de kommer inom 3 timmar.

Sitter och kollar på super sega serien våra bästa år... det är nog en av få serier som man kan ha uppehåll från i flera månader, och sen när man råkar på att se den igen, så vet man ändå precis vad som har hänt...
Nu ska jag hämta mej en kopp kaffe, sen ska jag mysa en stund i soffa, och bara vara för en gångs skull. Senare i eftermiddag så lutar det åt att det blir en promenad i Karlslund, eller kanske en simtur... jag vet inte riktigt...



Klockan 17:11

Röra på mej ska jag.. men det blir varken promenad eller simtur, jag kollade lite på schemat på hagabadet, för spinning, och det var ett pass nu om 50 minuter. Ringde och kollade om de hade några platser kvar, och det hade de... så nu ska jag testa spinning för första gången i mitt liv... Det blir spännande... Men jag kommer skämmas inför alla andra som säkerligen är vältränade och har ork som en hundvalp... Ja, ja, börjar man aldrig så kommer man ju aldrig framåt.. eller hur jag nu ska formulera mej. Det ska iaf bli skoj att prova något nytt.

Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen, ska vara där klockan 10, så det blir till att vara tidig i sängen ikväll, får hoppas att jag blir en massa trött när jag har tränat... annars får jag väl 15 kilo extra energi eller nåt. Ja, ja det löser sig väl får jag hoppas.

Får se om jag återkommer, och talar om resultatet i min förstagångens spinningpass =).

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0