Den var fin

Vagnen alltså, den som Emma och Fredrik hade till sin Leo. Den var kanonfin tyckte jag. Så jag har bestämt mig för att vi ska ha den... jag struntar i vad Erik säger på den fronten faktiskt... *ha*. Den var ju lite bättre praktiskt byggd, än vad min gamla är, så det får bli den där. Fast den är väldigt blå, så blir det en tjej så kommer folk tro att det ligger en liten pojke i vagnen... Och ni vet ju har gamla pensionärer är... ligger det nåt med blått i vagnen, så är det ju automatiskt en pojke där i... funderar på att göra dem lite fundersamma och hänga ett lila hjärta eller annan lila/rosa leksak i sufletten...  fast då kanske de tror att bebisen är transa?? Vore ju jobbigt förstås...

Har gått bra på jobbet idag annars, mådde illa på eftermiddagen, tackade gudarna (högre makterna) för att postafen finns...
Åt kalasgod middag på jobbet, eller lunch om ni så vill. Leverbiff... Jo, jag vet, man ska inte äta för mycket av det när man är gravid, men det var så längesen jag åt lever, så jag kunde bara inte låta bli. Gott var det iaf, men jag saknar mammas levergryta... fast det är väl på tiden att jag lär mig att göra den själv, men jag har ju en här hemma som inte äter det... gissar jag?!
Imorgon ska jag få lära upp någon ny på jobbet *yihaaa* sen slipper jag nog mycket utav det jobbet, och det vore ju grymt najs... Bara jag slipper göra golv... de är ju tunga, å då kan det ju hända tråkigheter.. å det vore ju riktigt trist... *orolig*
Pratade även med arbetsledaren om mig då, och om jag kommer få förlängt eller inte.. och som det lät på honom, så var det rätt säkert att jag skulle få det, så jag får hoppas på det...vore ju najs...

Nu ska vi äta middag, lax, pasta och lite sås till det... blir mumma för magen =)
Kanske skriver mer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0