En trött dag

Huga vad trött jag är, just nu. Känns som om jag skulle kunna lägga mej å sova ett par timmar.. Kanske är det just det jag behöver oxå, men av nån anledning så känns det som om jag borde vara vaken, varför? Ingen aning, men snortrött är jag, täppt i näsan, snuvig och det känns irriterat i ögonen. Hmm undrar om allergi kan kännas som trötthet.. som om man har grus i ögonen... Nån som fattar??
Har för mig att jag hade liknande för några veckor sen, å då käkade jag lergigan, å då vart det bättre. Det kanske är just det som krävs nu med. Tur jag har en burk kvar på recept då. Sen får jag snällt ringa doktorn och be om ett nytt recept. Hoppas hon går med på det.
Har kommit fram till att jag enligt konstens alla regler egentligen inte har järnbrist. Om man ser till mitt blodvärde. Men jag har alltid haft högt blodvärde, är van vid att mitt blodvärde ligger på runt 140-150 där någonstans.. det är helt normalt för mig, så att det "bara" är 129 nu, kanske gör att jag känner mig tröttare. Får väl börja med den där hemska blutsaften igen...

Mäklaren ringde vid 11 i förmiddags... då borde ju en normal människa vara vaken kan man tycka.. inte jag.. jag var bara halvvaken... Men, men.. Erik skulle ringa honom när han vaknade... Så vi får se vad de blir sagt då.

Funderar på vad vi ska äta för mat idag, jag har ingen aning... det vart onyttigt igår, för jag var sugen på tacos, och kött.. Erik tyckte vi skulle ta nåt från frysen.. men det passade inte mig.. ha ha. Så de vart pizza... inte nyttigt för fem öre, men jäklar så gott det var. Lite lustigt är det att jag äter upp min pizza, sen kan jag sitta å småkika lite på Eriks.. ha ha ha. Fast jag vet att jag inte tycker om de han äter... nämligen Kebab... Tyckte bättre om när den var gjort av fläskkarré, och inte hyvlad med maskin... utan såg mer ut som stekt strimlat kött när man fick det på tallriken... men det har de tyvärr slutat med... stackars mej, världen är tragisk. Eller så var det dagens i-landsproblem...

Nä.. nu struntar jag i det här, jag kryper ner i sängen en stund till.. *sov gott*

Kommentarer
Postat av: Malinbayard

Leverpastej, gröna ärtor, broccoli, jordgubbar. Ät och frossa vettja!

2007-07-13 @ 23:09:04
URL: http://malinbayard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0