Känner mig frustrerad

Vet inte riktigt över vad egentligen, känner mej bara frustrerad... gissningsvis för att det är så mycket som händer, men som man måste ge tid... Inget som händer nu, inte i morgon heller... Först flytt, men det är ju först i sista veckan på augusti... vad kan man göra nu? Inte mycket. Mycket har vi redan tömt, typ förrådet, där är det inte så himla mycket grejor kvar. Men Erik påstår att vi behöver varenda pryl som står där inne, tills vi flyttar... jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Bebis då? Ja, den lär ju då rakt inte komma fortare, eller bli färdig fortare bara för att jag vill det...
Eriks sjukdom.. ja ni, den kan då reta gallfeber på mig, och göra mitt liv till ett litet helvete... Blääää. Finns det nåt som kan förstöra en hel dag eller hel vecka, eller hur länge det nu må vara, så är det den... Hatar den... *morr*.  Och den ger mej en massa frustration med.. men på ett annat plan än de ovan. Aja.. bara att svälja behoven och låtsas om att de inte finns. Hemskt störigt med är att han sa här om dagen att han kommit in i en period då han känner av sjukdomen mer... å jag vet ju inte hur mycket, å jag vet inte när.. inte vet jag ungefär hur länge det kommer vara heller. Hur länge ska man få leva celibat? Å andra sidan kan jag ju inte ha left i celibat med tanke på bebis i magen... Fast då låg vi inte i som kaniner heller.

Nä, vet inte vilket håll jag ska vända mig åt, men jag är avundsjuk på alla de som bara kan hoppa i säng, utan nåt som hindrar dem... som kan förföra någon, osv... Nä.. ni vill nog inte läsa om det... men nu fick ni göra det ändå... var det otrevligt att läsa så är det väl bara att låta bli...

Har iaf ätit mat, jag känner mej enormt lättretlig, det vart iaf lax med pasta och sås till det. Och så lite grönsaker. Tidigare idag så var vi iväg till ett par saltbutiker.. ja för nu är de faktiskt 2 här i Örebro. Ena som är reef zone, ja där är det kolugnt, för där renoveras det, men vi shoppade iaf artemia och en ny uv-lampa. Den gamla vi hade var dags att kasta... vi har haft den i 2 år, och när den köptes var den begagnad... Den ska bytas en gång om året. Hrm.. oj.. eller vad säger man?!
Vi var även till den relativt nyöppnade butiken som jag inte minns riktigt vad den heter... Drivs av en Mathias, som har massa tatueringar, ser ut som en riktig spännis, men när man väl pratar med honom så är han rätt trevlig. Han har iaf en massa fiskar, koraller har han inga ännu... Men de är visst på väg. Allt är inte klart i butiken än heller, men det såg bättre ut nu än vad det gjort förut. Tyvärr finns det en massa fiskar där som jag vill ha... men det känns som om vi inte kan stoppa i mer fisk i vårat kar nu.. det är rätt fullt.. aja.. får se vad tiden visar.

Nu ska jag kolla på tv... hoppas de blir natt snart... så man kan sova, å vakna på bättre humör...
men jag slår vad om att jag kommer må piss imorgon... Kommer säkerligen inte vara vaken lika länge som Erik, å när jag gått å lagt mej kommer han säkerligen roa sig själv... medans jag lider... blääääää. Och åter bläääää.  Jag vill ha sex..NU... helst för ett par timmar sen... *arg*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0