Dan före dopparedan!

Vad tiden gott fort. Men här hemma är allt klart. Det är städat, gardiner sitter där de ska, paket inslagning pågår, och jag borde göra mer julgodis. Men jag är lite "gammal" vill ju kolla på uppesittarkväll på bingolotto. Det har jag gjort i flera år. Eller inte på "loket" tiden, men jag har säkert gjort det de senaste 4 åren. Skillnaden detta år är att jag inte har någon lott att spela med. Men det får jag väl tåla. Bara 366 dagar kvar till nästa uppesittarkväll.
Erik packar in paket, jag gjorde min del igår tyckte jag, och Erik är helt klart bättre på paketinslagning än vad jag är. Jag har för dåligt tålamod, när pappret viker sig fel, och tejpen viker sig dubbel.
Det var glada barn som kom i säng idag, de längtade efter tomten, och det skulle bli såååå spännande. Alexander trodde att han skulle få en bowlinghall i julklapp. På tal om det så borde jag ta med stora barnen och bowla med dem någon gång. Kostar ju inte så mycket om man bara har en bana på strike. De kan ju dessutom få staket, så att klotet inte hamnar i rännan. Staket borde jag med få, så dålig som jag är.
Just jäklar, måste griljera skinkan *paniiiiik*!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0