Kom på en sak...

Kom på att jag pratade om vårat akvarium i förra blogginlägget, men så kom jag på att det var ju hemskt längesen jag visade bild på hur det ser ut nu. Så jag tänkte passa på att visa en nytagen bild. Eller den är i alla fall bara ett par dagar gammal.





För tillfället så sitter jag och njuter av brasan i den öppna spisen, men det är så knasigt det där. För när man tänder skaman ha spjällen på insatsen öppna, för att det ska tillföras maximalt med syre. Men vrider jag ner ena till halva (det finns två spjäll) så slocknar det nästan, och när jag har båda fullt öppna så brinner det ut av bara f*n.

Erik är hopplös att köpa julklappar åt, han vet inte vad han önskar sig. Från början sa han rakapparat, men sen kom han på att han skulle börja raka sig med rakhyvel istället. Jaha, vad ska jag ta då? Rakvatten? Men det känns ju som om det är nåt som man köper åt en 50-åring. Vad använder dagens 30-åringar efter att de rakat sig? Jag vet inget om sånt dära ju.

Hittade iaf lite onödiga prylar på coolstuff.se. Ett munstycke till kranen som ändrar färg, blått om vattnet är kallt, rött om vattnet är över ca 40 grader. Kul grej tyckte jag... Går på batteri, så inga installationer krävs. Hittade lite annat oxå, bland annat julprydnader, som växer när man häller på en specialvätska. Har inte köpt några såna där seriösa saker, utan mest skojgrejor. På torsdag ska jag handla det sista av klapparna till alla, så att jag är klar sen.. ska bli så skönt.

Kan upplysa er om att jag iaf fick disken undanstökad.. bara kylen kvar, men den såg så himla tråkig ut, så jag tar nog den imorgon när jag inte har nåt för mig. Då är Theo dessutom på dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0