Shoppingbilder

Jag beställde kläder för lite mer än en vecka sen, från H&M, från nätet då. Det vart kläder till mig och till Theo. Nathalie ska få kläder hon med, men det kan jag inte beställa på nätet, utan får åka in med henne till Örebro, för att kika på vad hon ska ha för något. Hon måste ha vinterkläder, den saken är i alla fall klar.
Hur som haver så tänkte jag berätta och visa vad jag shoppade till mig och lilleman.








                       


Det var det jag shoppade, kappan var dyrast, men nu slipper jag gå runt med min illrosa fleesejacka :-) Den är iofs skön att ha på sig, men man känner sig ju inte som världens snyggaste...

Nu ska jag göra mig i ordning för att inta ryggläge. God Natt.

Kommentarer
Postat av: Malin B

Lättast att handla till små människor. ;)

Din kappa är jätte fin.

2008-10-21 @ 07:50:40
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Ellie

åh den kappan var snygg, kläderna till theo var också fräna,

2008-10-21 @ 12:06:18
Postat av: Honung

Riktigt snygg kappa! Tuffa kläder till lilleman också.

2008-10-21 @ 19:33:01
URL: http://honungsbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0