Så uppskattat

Jag har blivit så underbart glad de senaste två morgnarna. Det har varit så härligt att bli väckt när klockan är 7, då de börjar hålla på att hamra på ett garage som byggs, och de kör med en padda, till en pool som de bygger samtidigt. Det lustiga är att de håller på med det där 30-45 minuter. Lagom så att vi ska vakna, sen slutar de... efter det så blir det knäpptyst. Om det nu inte var så himla mycket att göra, varför inte börja lite senare då? Tänker de inte på att folk faktiskt kan ha semester? Inte blir det tyst av att man stänger fönstret heller. Och Theo vägrar ju somna om när han väl blir väckt, trots att han är jätte trött. 

Idag så tänkte jag försöka mig på en vals med mr vaccum... får se om Theo tycker att det är en bra idé. Men innan jag gör det så måste jag plocka ordning på alla leksaker som han fick för sig att hälla ut igår. 
Hängde upp lite tvätt idag, och så startade jag en ny maskin. Bytte lakan i Nathalies säng, borde göra det i våran säng också, det ska jag nog göra sen, när jag tar tag i städningen ordentligt. 

Kom att tänka på att Theo är så stor... tänkte på den tiden då han var så där pytteliten... Se skillnaden själva:


Stor skillnad på 1½ år...

Kommentarer
Postat av: Ellie

Oj vilken skillnad på honom då o nu. Stora grabben nu ju!! och Söt!!

2009-08-06 @ 10:50:51
URL: http://palandetutanfor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0