Snart åker vi!

Snart åker vi mot Lindesberg, en tripp på en timme ungefär. Tar en stund att åka... Men förhoppningsvis så kommer theo att sova i bilen, och jag ska göra mitt bästa för att vara pigg, men just nu känns det som om jag skulle kunna somna vilken minut som helst. Vart nämligen väckt vid 6 i morse... Fattar inte vad ungen ska upp så tidigt att göra... *gäsp*. 

Innan Alex åker hem till sin pappa så ska vi stanna till hos mina föräldrar, de tyckte vi kunde komma dit, och det är ju inte så där ruskigt ofta som jag träffar dem. Så vi ska fika lite där. 

Märks att Nathalie och Alexander börjar få nog nu, de är båda trötta på varandra och ger varandra tjyvnyp så fort de hinner och kan. Äkta syskonkärlek. Dessutom så har båda drabbats av plötslig dövhet, för när man säger åt dem så hör de inte... 

Nu ska jag packa ner lite tillbehör till Theo, lite torra blöjor och en mugg som han kan dricka ur. Sen måste jag leta på Tutte och Trasa... eller taaasaaaa som Theo själv säger.

Hoppas att ni får en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0