Glad och Sur fröken

Tänk att min dotter kan ändra sig så i humör och så snabbt... Helt otroligt egentligen. Idag skulle vi iväg på kalas då, Nathalie bestämde att hon skulle köpa glittriga tatueringar på ica, om det vart bra eller inte har jag ingen aning om, men Nathalie trodde att det skulle bli superbra. Eftersom det dessutom var lite stressigt, så hann vi inte slå in paketet, så hon fick det i en ihoptejpad rosa plastpåse. Kändes en aning fånigt... Men hur som helst så hade Nathalie jätteroligt på kalaset, men skiftade rejält så fort jag visade mig i dörren. Oj vad hon surade. Stampade med fötterna i backen hela vägen till bilen, muttrade i baksätet och tyckte att vi var dumma som kom först. Under hela vägen hem så mötte vi folk som skulle hämta sina barn därifrån, försökte förklara för Nathalie att de skulle åka hem rätt snart de med, men det ville hon inte riktigt tro på. 

Under tiden som Nathalie var på kalas så åkte vi in till Örebro, där var det öppet hus på en nyöppnad saltvattensbutik. Så där spenderades några timmar, men inte ett öre. Det tillåter inte plånboken. Men vi såg många fina fiskar och en hel massa koraller som vi ville ha.

Pratade med snälla på mamma på förmiddagen, hon ska ha Nathalie vecka 8 när det är sportlov, skönt för Nathalie. Fast Linnea ska visst också vara där, och Nathalie tycker bara att hon gnäller jämt... 

Har nyss ätit några pennkakor, var så hungrig när vi kom hem. Theo käkade hela 3 pannkakor med socker på. Nathalie ville inget ha, hon var väl mätt efter allt godis och fika hon fick på kalaset. Jag får kalasa nästa helg jag, då ska vi fira Emmas sambos födelsedag. Då ska det ätas smörgåstårta, ska bli gott... det brukar vara gott i alla fall hihi. 

Mitt USB minne har försvunnit hux flux, jag har ingen aning om vart, men jag skulle verkligen behöva det just nu... kanske kan låna Eriks. Annars får jag väl köpa mig ett nytt när jag får pengar, men det vet jag ju aldrig när jag får. FK har varit sena rätt länge nu... åååå jäkla skitställe det där. Men sist jag ringde och pratade med dem så pratade jag med en trevlig handläggare iaf, inte alls lika snoffsig och dum. 

Nu måste jag kolla vad min busunge gör, han är väldigt tyst, det tyder på att det är något fuffens på gång. Om en stund ska vi äta hamburgare, de hade extrapris på ica, så jag tyckte det var lika bra att passa på. 

Ha de gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0