Theo har en farlig vagn

Läste nyss på aftonbladet, att rån och rön har testat Emmaljunga Scooter, och den var dålig på säkerhet. Bland annat så fick den en anmärkning på hopfällningen, där barnet kan klämma sig. Hmm tänker jag, man fäller väl inte ihop vagnen när barnet sitter där i tänker jag?! Eller har jag alldeles fel? Man kanske gör det? Emmaljunga hade å andra sidan aldrig fått in några klagomål om den vagnen. Själv tycker jag att den är jättebra, och Theo gillar att åka i den. 
Hittar ingen bild att visa om det aktuella ämnet, men satt och tittade igenom lite gamla bilder på datorn, och hittade ett kort från en sommar för 2 år sen. Ett kort på Alexander, med sitt lockiga hår, som han har ärvt av mig.



Nu ska jag försöka få Theo att sova, och så ska jag försöka att inte somna själv... Fast jag får lite beslutsångest, ska jag lägga honom nu, så att han inte somnar förens sent ikväll, eller ska jag låta bli att lägga honom nu, så kanske han somnar tidigt ikväll? Dagens I-landsproblem...



Kom på att jag alltid haft grå bakgrund på de här polaroidbilderna (som jag fastnat så för), så nu testade jag att ändra till vit bakgrund, som jag faktiskt har här på bloggen... Att bilden inte är världens bästa får ni ha överséende med :-). 



Nu när jag ser resultatet, så måste jag ju erkänna att det vart bättre... eller hur?!

Kommentarer
Postat av: Linda Brumhilde Gertie

Det blir Brumhilde! Och Gertrud aka "Gertie", tycker jag är snyggt.



Haha nejdå. Ska ta bort ett mellannamn som jag inte gillar bara, ett släktnamn.

2009-02-27 @ 21:50:37
Postat av: Andrea

jag såg när killen från råd och rön var på nyhetsmorgon. barnet kan klämma sig i den hära säkerhetsspärren för ihoppfällningen, den sitter så att barnet kommer åt när hon/han sitter i vagnen

2009-02-28 @ 19:14:47
URL: http://cookiecan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0