Helt slut

känner jag mig... vet inte vart jag ska ta vägen snart. Har varit trött och hängig hela dagen. Kanske är det flunsan som ger i från sig de sista krafterna och gör mig trött. Jag drabbades ju rätt lindrigt, hittills i alla fall. Vet ju inte hur det blir nästa vecka... Theo har varit hängig 2 dagar på raken nu, hela gårdagen tillbringade han i mitt knä. Jag satt i soffan hela dagen, gjorde inget alls. Idag har jag varit trött som sagt. Skulle ta hand om lite disk, men fick ge upp, efter att ha hållit på i fem minuter så vart jag alldeles yr och så svettades jag i massor, och mådde nästan illa, det var läskigt.
Hade tänkt att jag skulle åka till kören idag, men jag vet inte, är fortfarande trött, kanske känner jag mig bättre när jag ätit middag, och vem vet, att sjunga kanske livar upp sinnet lite så jag känner mig piggare.

Annars hade jag inget kul att skriva alls idag, är så trött och seg så det känns mest som om hjärnan står still...
hoppas ni andra känner er bättre än vad jag gör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0