knepigt...

Satt och skulle kolla på bloglovin.. om jag hade några nya bloggar att läsa, och det hade jag... Bland annat nåt erbjudande om att tjäna pengar på sin blogg... då skulle man lägga in någon kod i kodmallen. Testade och gjorde det, men jag tyckte inte att det hände nåt... ska radera det på en gång, så det inte blir nåt knas... Men tänkte att jag skulle uppdatera och se om det blir någ om man skriver ett nytt inlägg.

Snart kommer Alex hit, jag borde städa undan lite... så det ska jag sätta fart med nu, innan det blir ännu mera stress...

Kommentarer
Postat av: mammabecka

Mossvikenfruar har jag redan läst, det är min favoritbok!! :)

kramar

2009-01-31 @ 14:41:09
URL: http://mammabeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0