åskväder?!

Börjar tro att det ska dra ihop sig till åska. Eller jag hoppas det, det behövs verkligen nu. Gärna ett skyfall oxå. Så när jag satt här och tänkte på åskan så kom jag på att jag skulle kolla in in vändertracker. En sida på nätet där man kan se vart i Sverige det åskar. Just nu är det mycket åskväder runt omkring i Sverige. Och det var så himla mycket så jag var tvungen att ta en bild av det och visa här.

Nu när jag skulle ladda upp en bild så funkar inte det... får försöka om en stund igen.

Nu funkade det, äntligen!




Kommentarer
Postat av: Ellie

Heej!



Fick ni någon åska igår?

Vi satt här o väntade på den men den ville bara gå runt oss. 4 regn droppar kom sen var det finito.



Skulle behövas lite åska o regn så luften rensas ordentligt, idag tycker jag att värmen är o-lidlig..



Krem

2009-07-02 @ 09:53:49
URL: http://palandetutanfor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0