Färdigt!

Så när som att det ska på en toalettsits, en toapppershållare, tvålbehållare och element. Det sistnämnda ska vi in och skaffa imorgon. Erik vägrar sätta upp det smutsgråa fula elelementet som satt där förut. Och jag förstår honom... För det som var ser rent ut sagt för hemskt ut. 
Nu funderar vi såklart på vad det ska vara för färg på toalettlocket... eller sitsen rättare sagt. Erik är inne på grå, jag är mer inne på en vit, tror att det blir snyggast. Men plast känns tråkigt.... Men det är väl det som är mest praktiskt. 

En annan fråga, det sitter limrester på skåpet, som har suttit där för att hålla luckan på plats, så att den inte skulle skadas. Limmet kommer från tejp. Nu funderar jag på hur man får bort limresterna utan att skada den blanka ytan på skåpet. Försökte med vanlig allrengöring, och microfibertrasa, men utan större framgång. Ska man gnugga med naglarna? Eller finns det nåt mirakelmedel?

Just ja... en bild på toaletten :)

Just ja, skåpsluckan ska målas och fixas till... men den är inte färdig än... 

Theo har lärt sig göra en grimas... visst är han fin?

Kommentarer
Postat av: Krajstajn

Vad fint det blev. =)

2009-07-31 @ 22:37:00
URL: http://krajstajn.blogg.se/
Postat av: Krajstajn

Nej, jag förstår verkligen inte hur folk hinner med allt. Iofs tror jag att det skulle vara lättare att hinna med om jag jobbade typ 7-16, då blir det mer tid över. Jobbar man kväll vill man ju gärna sova lite längre på morgonen för att orka med.

När är det du börjar din utbildning?

2009-08-01 @ 11:10:33
URL: http://krajstajn.blogg.se/
Postat av: Malin B

Vilken kille då! ;) Helcool.



Det blev jätte snyggt inne på toaletten.

Någon mirakelkur har jag nog inte, aceton? Kan det tänkas ta bort mera än vad du vill på skåpet?



Ett svart toalettlock skulle ju bli snyggt som matchning till tapeten.



Jag skulle också vilja renovera.

2009-08-01 @ 23:17:38
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: krajstajn

Okej, det är ju inte så länge kvar ändå. Ja, vill de ha ut dig på praktik vore det ju bra om det blev som läkarsekreterare.

Jag jobbar på ett demensboende, men det är bara semestervikariat.

2009-08-02 @ 09:54:53
URL: http://krajstajn.blogg.se/
Postat av: Ellie

Åh jag vill också renovera våran toalett eller badrum lättare sagt.

Men vad fint det blev, håller med malinB, ett svart lock skulle bli susen på toastolen..

:)



Så fräsig han e´då:)

Kram

2009-08-02 @ 18:00:56
URL: http://palandetutanfor.blogg.se/
Postat av: Kisse

Kommer kranen från ikea? Snopp kranen kallar jag den, vi håller på att renovera badrummet och har åxå köpt en sådan på ikea ;)Toaletten blev jätte fin.



Kollar in efter att ha läst om din förlossningsberättelse i Bambis blogg. väntar själv barn nr 2 och är i v. 32, ser verkligen fram emot förlossningen då jag tycker det var en underbar upplevelse, smärtsam men underbar!!! Hoppas på att minnesluckorna ska bli lite färre denna gång men annars är jag tok nöjd med förra förlossningen.

2009-08-08 @ 17:59:40
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0