Bilder på mitt hem!!

Som efterlängtat så kommer här bilder på vårat hem! Ni får ursäkta röran... ni får väl blunda för det ;). 
Vart nåra bilder, så jag hoppas att ni har överséende, ska försöka lägga in dem som klickbara miniatyrer.. håll till godo!!

 
Stora vardagsummet, ut mot terassen.

Stora vardagsrummet, vid tv:n

Stora vardagsrummet, mot bokhyllan, till vänster är ingången till "lilla vardagsrummet".

Tröskeln mot lilla vardagsrummet

Vid sambons dator, utsikt mot stora vardagsrummet

Köket vid vitvarorna

Spis och diskho

Köksbordet, visst är det fint med en kökslampa som alltid hänger snett?

Hallen, till höger in mot köket, till vänster in mot lilla vardagsrummet. Rakt fram - ja då går man ut ;)

Hallen, byrå och spegel, dörren går in till toan (som håller på att renoveras)
Lite till vänster går trappen upp mot övervåningen.




Ja, det var alla bilder jag hade att bjuda på i bildväg på vårat hem. 
Nu ska jag gå och lägga mig, klockan har passerat sovdags för längesen.



Kommentarer
Postat av: Malin B

Å, vad jag gillar kök som "går i vinkel" så där. =)

2009-06-12 @ 20:03:10
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0