God morgon!

Blöjorna är slut, de var slut på dagis igår, så jag fick ta med de sista jag hade dit. Tänkte passa på att testa ett nytt märke, när det ändå var slut här hemma. Men såklart så har de inte det märket som jag tänkte testa. Jag vill testa Huggies, satt och läste lite om dem igår, försökte få fram lite jämförelseinformation mellan de och Libero och Pampers. Men jag lyckades inget vidare. De var iaf mycket billigare än vad libero och pampers, och jag har hört att vissa tycker att de är jättebra. 
Jaja, jag får väl försöka komma över dem när jag är till Örebro nästa gång. För den här gången så fick det bli ett litet paket med Easy Up, från pampers. Men jag tog från 12 kg, så de kanske är stora, har ingen aning. Sist jag vägde Theo så vägde han ca 12 kg.
Är hemskt trött idag, Theo väckte mig några gånger, han tycker det är varmt i sovrummet, så han kryper runt i sängen och försöker leta på svalare ställen. Å jag vaknar när han rör mycket på sig, vilket är tur, för annars hittar jag väl honom under sängen snart.
Har sagt att jag ska visa bilder på vårat hem, men än har det inte blivit av... taskigt värre... ska försöka.. inom en rätt snar framtid. Ska försöka vila lite så snart jag kollat upp hur det ligger till på jobbfronten. Efter det ska jag försöka ta en rajd med att plocka undan och damsuga av här... Fattar inte vart allt skräp kommer ifrån.

Kommentarer
Postat av: Malin B

Vårt mesta skräp, lera, grus, koskit, pinnar, barr vet jag iallafall vart det kommer ifrån...

Städar jämt och det syns aldrig!

2009-06-04 @ 13:35:51
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0