Huset fullt

Smått otroligt att det kan ta sån jäkla tid för min kar att kolla efter en dator... Och hämta två flaskor med preparat som han ska köpa av en akvarievän som ska lägga ner sitt akvarie. 

Har Alex här den här helgen, jättehärligt. Gissa vem som är överförtjust? Just det, Theo.  Theo som för övrigt är hopplös, gnäller hela tiden, är inte nöjd med nåt, och jag har ingen aning om vad jag ska ta mig till för att göra honom nöjd. Han gör allt han vet att han inte får göra, och han lyssnar inte ett skvatt på vad jag gör. 
Nu får jag exempelvis inte sitta här... 

Tyckte Erik sa att han inte skulle vara borta så länge, så jag skulle slippa vara själv med barnen så länge.. just det... han har varit borta sen 15-tiden... 

Ja, ja mat kom det på bordet i alla fall, och jag serverade spagetti och köttfärssås. 
Hämtade paket under dagen från bubbleroom, jättefina kläder! Mysdressen var superskön, har den på mig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0