Kväller

Jaha, så var det mer eller mindre natt då. Barnen sover, och Nathalie deckade nog efter den långa cykelturen som vi tog. Det var så skönt ute så jag tänkte att vi tar en cykeltur. Den turen vart rätt lång. Theo pratade för fullt. Överlycklig över alla traktorer han såg. Nathalie glad över att äntligen få med mig ut och cykla. Har varit lat och inte orkat när det varit så himla varmt. Idag har det inte känts lika varmt ute som det gjort de andra dagarna, men det kanske beror på att man börjar bli van nu? VI fick förresten paketet från kalasbolaget idag, och alla saker är jättefina. Nathalie hade inte tid att kika på dem, för hon skulle ut och leka med vattenslangen, sandlådan den lilla minipoolen och en hel massa andra grejor. 

När vi cyklade idag så trodde jag ett tag att det skulle dra igång med lite åska, men den turen hade jag inte. Jag som tycker det är så mysigt när det åskar... Det ska visst vara risk för regn imorgon förmiddag, får se om vädernissarna har rätt eller fel i sina spådomar. 

Hängde lite på tradera idag, det var längesen sist, och idag hittade jag en solskyddsdräkt för 160 kr, och det är inte dyrt alls. De brukar ju kosta flera hundra i vanliga fall. Så den ska jag betala så fort jag bloggat färdigt, för vinnarbrevet fick jag precis. 

Just ja, under cykelturen idag så kom det någon insekt farande, rakt mot munnen på mig, hade ju lyckligtvis munnen stängt, men det jäklans djuret bet mig. Gjorde svinont, och jag har ingen aning om vad det var. Det bet mig i läppen iaf, och jag fick en liten svullnad som försvann inom en halvtimme. 

Nähe, betala och gå upp och duscha.

Så här ser förresten solskyddsdräkten ut:

Helt nya solskyddskläder  strl 9-15mån Solskyddsdräkt unisex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0