En enkel dag!

Dagen har varit väldigt enkel, har inte gjort något speciellt alls, vilket har varit skönt. Har bara gjort det där vanliga som man ska göra. Fast det vart lite kalas på förmiddagen.
Svärmor ringde vid 10 och tyckte vi skulle komma på förmiddagsfika, vilket vi gärna gjorde. De var iväg med husvagnen under helgen som var, och passade på att shoppa lite åt Theo. Ett par sandaler hade de hittat, som passade perfekt. Och så hade han fått en jättesnygg grön fleese jacka. Utöver det så fick han ett par jeans och en tröja från märket name it. Imorgon får han testa hela utstyrseln.. Men jag tror att byxorna är rätt stora, för de var i storlek 92, men ska se vad som händer om jag tvättar och tumlar dem en gång, kan ju hända att de blir lite kortare då. Nathalie fick ett paket hon med, med muggar som man kan måla och sätta klistermärken på, tror jag, det kanske inte var till just det... hmmmm. Till muggarna så följde det med pennor som man skulle ha till att måla på muggarna med... kul grejer. 
Efter fikat där så tog vi en liten promenad, Theo somnade på vägen. Väl hemma så vart vi nyfikna på huset som ligger nästan mitt emot vårat, för det är till salu, och det var visning idag, så vi gick dit och kikade lite. Lustigt hur med många skrymslen och vrår... väldigt gammalt och mycket renoveringsbehov. Fler rum i det huset än vad det är i vårat, fast vårat är större. Men vårat blir ju stort eftersom vi har en utbyggnad på baksidan av huset, som bara är ett rum. 
Nähe, nu när det inte visas nåt vettigt på tv (läs: erik kollar på NHL) så kanske jag ska passa på att duscha. Vad resten av kvällen har att erbjuda återstår att se.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Malin B

Trevligt att bjudas på fika och så presenter till barnen ovanpå det.

2009-05-24 @ 21:30:06
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Katja

Vilka roliga muggar, undrar vart de är köpta? Mina syskonbarn skulle nog gilla idén.

Vore kul att se lite mer bilder på ert hus.

2009-05-25 @ 10:03:30
URL: http://pavargataistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0